FAQ

I. Czy muszę się zarejestrować, żeby zrobić zakupy?

Nie trzeba się rejestrować, żeby korzystać ze sklepu.

Warto jednak zrobić to dla korzyści wynikających z logowania się, m.in.: z szybkiego dostępu do informacji odnośnie złożonych zamówień oraz o statusie ich realizacji; braku konieczności wypełniania formularza z danymi do wysyłki przy każdym zamówieniu (przy kolejnych zamówieniach wystarczy się zalogować); podania zestawienia drukarek (w domu lub firmie), dzięki czemu można zyskać rabaty.

II. Jak długo trzeba czekać na wysyłkę?

Paczkę wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. W przeciągu 1-2 dni roboczych zostanie dostarczona do klienta. Więcej informacji o realizacjach dostaw można uzyskać w zakładce dostawa.

III. Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak. Do wystawienia faktury potrzebujemy dane firmy oraz numer NIP.

IV. Jaki jest numer konta?

PKO Bank Polski SA
35 1020 4317 0000 5502 0449 8457

V. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak. Podczas składania zamówienia należy wybrać “Odbiór osobisty”. O możliwości odbioru zamówionych produktów, będziemy informować telefonicznie bądź mailowo .

Zamówiony towar można odebrać w godzinach 9.00 – 16.00 w punkcie partnerskim:

BIZNESTONER Group
Rynek Wielki 10
26-500 Szydłowiec

VI. Jak mam anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji możne zostać anulowane. Wystarczy w tym celu skontaktować się telefonicznie z Obsługą Sklepu bądź wysłać e-mail. W przypadku gdy zamówienie ma status wysłane nie ma możliwości jego anulowania.

VII. Jak odstąpić od umowy (dokonać zwrotu)?

Należy wypełnić formularz zwrotu, który można pobrać tutaj, a następnie przesłać na adres e-mail: zwroty@tonery247.pl

W terminie do 14 dni można zwrócić produkt bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez żadnego uzasadnienia.

VIII. Jak zgłosić reklamację?

Należy wypełnić formularz reklamacyjny, który można pobrać tutaj, a następnie przesłać na adres e-mail: reklamacje@tonery247.pl

IX. Czy korzystanie z zamiennika może uszkodzić drukarkę?

Jeśli stosuje się odpowiedni zamiennik, pasujący do drukarki to nie może uszkodzić drukarki. Zamienniki posiadają certyfikaty gwarantujące kontrolę jakości w procesie produkcji. Ważne jest, żeby przed zakupem sprawdzić, jakie są warunki gwarancji, czyli co oferuje producent, im dłuższa gwarancja, tym teoretycznie lepszy produkt.

X. Co zrobić, gdy paczka będzie uszkodzona?

Kiedy paczka jest uszkodzona, należy poinformować kuriera o chęci złożenia reklamacji. Wtedy spisze on specjalny protokół reklamacyjny a przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Po rozpatrzeniu reklamacji zamówienie zostanie ponownie wysłane.

XI. Jak sprawdzić ile zostało jeszcze tuszu/tonera?

W wielu modelach drukarek jest możliwość wydrukowania stanu materiału eksploatacyjnego. Można to zrobić z pozycji menu drukarki lub korzystając z wyświetlacza. W wielu drukarkach atramentowych jest dostępna informacja o orientacyjnym poziomie atramentu.

XII. Czy jest opcja darmowej wysyłki?

Tak, jest możliwość darmowej dostawy po przekroczeniu określonego progu. Progi darmowej dostawy można sprawdzić w zakładce dostawa.

XIII. Jakie są formy płatności i dostawy?

Wszystkie informacje uzyskają Państwo w zakładce dostawa.

XIV. Jak długi jest okres gwarancji?

W zależności od rodzaju produktu. Produkty na stronie Tonery247.pl objęte są przez dystrybutora minimum 12-miesięczną gwarancją. Więcej informacji m.in.: o warunkach dotyczących gwarancji można uzyskać w zakładce gwarancje.