Informacje i warunki dotyczące gwarancji
ASTERJET (PREMIUM i BASIC)
Produkty ASTERJET serii Premium objęte są przez dystrybutora Dożywotnią gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje:
tonerów wyeksploatowanych (zużyte w 80% i więcej)
produktów uszkodzonych mechanicznie z winy użytkownika i niezależnych czynników zewnętrznych
tonerów noszących ślady ingerencji osób nieuprawnionych
egzemplarzy zdekompletowanych
Produkty ASTERJET serii Basic objęte są przez dystrybutora 12-miesięczną gwarancją.
Gwarancja nie obejmuje:
tonerów wyeksploatowanych (zużyte w 70% i więcej)
produktów uszkodzonych mechanicznie z winy użytkownika i niezależnych czynników zewnętrznych
tonerów noszących ślady ingerencji osób nieuprawnionych
egzemplarzy zdekompletowanych.
Gwarancje obowiązują przy zachowaniu wszelkich warunków użytkowania i przechowywania, zgodnie z kartami instrukcji obsługi oraz opisami znajdującymi się na opakowaniach produktów.
Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu, formularza reklamacyjnego z opisem problemu oraz wydruk testowy ukazujący defekt. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia nastąpi naprawa produktu poprzez usunięcie defektu lub wymiana na nowy egzemplarz.
Korzystanie z tonerów ASTERJET oraz ASTERJET BASIC nie narusza gwarancji producentów drukarek na urządzenia, w których tonery są zainstalowane. Produkty ASTERJET nie naruszają również praw własności intelektualnej.
Produkty OEM oraz pozostałe produkty
Materiały eksploatacyjne OEM (tzw. oryginały) oraz pozostałe produkty z oferty sklepu posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora, zgodnie z informacją na opakowaniu, karcie gwarancyjnej lub instrukcji obsługi. Szczegółowe informacje znajdują się również na stronach internetowych poszczególnych producentów.