Gwarancje

Informacje i warunki dotyczące gwarancji

ASTERJET (PREMIUM i BASIC)

Produkty ASTERJET serii Premium objęte są przez dystrybutora Dożywotnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje:

  • tonerów wyeksploatowanych (zużyte w 80% i więcej)

  • produktów uszkodzonych mechanicznie z winy użytkownika i niezależnych czynników zewnętrznych

  • tonerów noszących ślady ingerencji osób nieuprawnionych

  • egzemplarzy zdekompletowanych

Produkty ASTERJET serii Basic objęte są przez dystrybutora 12-miesięczną gwarancją. Gwarancja nie obejmuje:

  • tonerów wyeksploatowanych (zużyte w 70% i więcej)

  • produktów uszkodzonych mechanicznie z winy użytkownika i niezależnych czynników zewnętrznych

  • tonerów noszących ślady ingerencji osób nieuprawnionych

  • egzemplarzy zdekompletowanych.

Gwarancje obowiązują przy zachowaniu wszelkich warunków użytkowania i przechowywania, zgodnie z kartami instrukcji obsługi oraz opisami znajdującymi się na opakowaniach produktów.

Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu, formularza reklamacyjnego z opisem problemu oraz wydruk testowy ukazujący defekt. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia nastąpi naprawa produktu poprzez usunięcie defektu lub wymiana na nowy egzemplarz.

Korzystanie z tonerów ASTERJET oraz ASTERJET BASIC nie narusza gwarancji producentów drukarek na urządzenia, w których tonery są zainstalowane. Produkty ASTERJET nie naruszają również praw własności intelektualnej.


Produkty OEM oraz pozostałe produkty

Materiały eksploatacyjne OEM (tzw. oryginały) oraz pozostałe produkty z oferty sklepu posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora, zgodnie z informacją na opakowaniu, karcie gwarancyjnej lub instrukcji obsługi. Szczegółowe informacje znajdują się również na stronach internetowych poszczególnych producentów.