Sposoby płatności

Sklep internetowy TONERY247.PL oferuje następujące formy płatności:

  • przedpłata przelewem na nasz rachunek firmowy

  • partnerski system płatności

  • gotówka za pobraniem – płatne u dostawcy

  • gotówka przy odbiorze osobistym (w punktach partnerskich w Radomiu i Szydłowcu)

  • płatność kartą płatniczą przy odbiorze osobistym (w punktach partnerskich w Radomiu i Szydłowcu)

  • płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie Inpost

  • płatność odroczona (opcja dla instytucji publicznych i firm)

Przedpłata przelew – warunki realizacji zamówienia.

Na przelew oczekujemy 7 dni, liczone od daty złożenia zamówienia w naszym sklepie. Po tym czasie wysyłane jest z naszej strony przypomnienie o konieczności dokonania płatności. Jeżeli w ciągu 3 kolejnych dni wpłata nie zostanie dokonana, zamówienie jest anulowane. Pobranie – płatność przy dostawie. Przy wyborze tej opcji płatności, płatność musi zostać dokonana przy odbiorze zamówienia. Odroczona płatność – warunki dla instytucji publicznych Dla przedstawicieli instytucji publicznych i jednostek samorządowych przygotowaliśmy możliwość realizacji zamówienia z odroczonym terminem płatności, już od pierwszego zamówienia. W tym celu, należy:

  1. Dokonać rejestracji konta użytkownika

  2. Napisać maila na adres sklep@tonery247.pl – z informacją o zainteresowaniu opcją odroczonej płatności.

  3. Po weryfikacji zgłoszenia, Administrator Sklepu włączy możliwość dokonywania płatności z odroczonym terminem płatności. Aktywacja zostanie potwierdzona mailem zwrotnym.

  4. Po ponownym logowaniu na swoje konto, w formach płatności pojawi się opcja „Płatność odroczona”

Odroczona płatność – warunki dla firm/NGO

Również dla przedstawicieli firm, organizacji pozarządowych i innych podmiotów przygotowaliśmy możliwość dokonywania zamówień z odroczonym terminem płatności. W tym celu należy:

  1. Założyć konto użytkownika poprzez opcję „Rejestracja”

  2. Dokonać co najmniej trzech zamówień w naszym Sklepie Internetowym.

  3. Napisać maila na adres sklep@tonery247.pl , z informacją o zainteresowaniu opcją odroczonej płatności.

  4. Po weryfikacji zgłoszenia, Administrator Sklepu włączy możliwość dokonywania płatności z odroczonym terminem płatności. Aktywacja zostanie potwierdzona mailem zwrotnym.

  5. Po ponownym logowaniu na swoje konto, w formach płatności pojawi się opcja „Płatność odroczona”