Sklep internetowy TONERY247.PL oferuje następujące formy płatności:
przedpłata przelewem na nasz rachunek firmowy
partnerski system płatności
gotówka za pobraniem – płatne u dostawcy
gotówka przy odbiorze osobistym (w punktach partnerskich w Radomiu i Szydłowcu)
płatność kartą płatniczą przy odbiorze osobistym (w punktach partnerskich w Radomiu i Szydłowcu)
płatność kartą płatniczą przy odbiorze w Paczkomacie Inpost
płatność odroczona (opcja dla instytucji publicznych i firm)
Przedpłata przelew – warunki realizacji zamówienia.
Na przelew oczekujemy 7 dni, liczone od daty złożenia zamówienia w naszym sklepie. Po tym czasie wysyłane jest z naszej strony przypomnienie o konieczności dokonania płatności. Jeżeli w ciągu 3 kolejnych dni wpłata nie zostanie dokonana, zamówienie jest anulowane.
Pobranie – płatność przy dostawie.
Przy wyborze tej opcji płatności, płatność musi zostać dokonana przy odbiorze zamówienia.
Odroczona płatność – warunki dla instytucji publicznych
Dla przedstawicieli instytucji publicznych i jednostek samorządowych przygotowaliśmy możliwość realizacji zamówienia z odroczonym terminem płatności, już od pierwszego zamówienia. W tym celu, należy:
Dokonać rejestracji konta użytkownika
Napisać maila na adres sklep@tonery247.pl – z informacją o zainteresowaniu opcją odroczonej płatności.
Po weryfikacji zgłoszenia, Administrator Sklepu włączy możliwość dokonywania płatności z odroczonym terminem płatności. Aktywacja zostanie potwierdzona mailem zwrotnym.
Po ponownym logowaniu na swoje konto, w formach płatności pojawi się opcja „Płatność odroczona”
Odroczona płatność – warunki dla firm/NGO
Również dla przedstawicieli firm, organizacji pozarządowych i innych podmiotów przygotowaliśmy możliwość dokonywania zamówień z odroczonym terminem płatności. W tym celu należy:
Założyć konto użytkownika poprzez opcję „Rejestracja”
Dokonać co najmniej trzech zamówień w naszym Sklepie Internetowym.
Napisać maila na adres sklep@tonery247.pl , z informacją o zainteresowaniu opcją odroczonej płatności.
Po weryfikacji zgłoszenia, Administrator Sklepu włączy możliwość dokonywania płatności z odroczonym terminem płatności. Aktywacja zostanie potwierdzona mailem zwrotnym.
Po ponownym logowaniu na swoje konto, w formach płatności pojawi się opcja „Płatność odroczona”